- iLH
- Novinky a články
- V čem je náš prémiový servisní balíček výjimečný?
V čem je náš prémiový servisní balíček výjimečný?
Našim zákazníkům poskytujeme nadstandardní služby po všech stránkách. Kromě 30-ti denní lhůty na vrácení zboží a nejrychlejšího doručení získají naši zákazníci v ceně tiskárny, štítkovače nebo popisovače bužírek vždy i náš exkluzivní servisní balíček.
Jako jediní na trhu totiž máme své vlastní servisní středisko kde provádíme diagnostiku a autorizovaný servis popisovačů bužírek, štítkovačů a tiskáren štítků. Samozřejmostí je také kompletní technická podpora.
Nevíte si rady? Nechce se Vám číst návod? Rádi pomůžeme. Je to pro nás hračka, všechny nabízené produkty dokonale známe a aktivně sami používáme. Musí Váš popisovač na opravu? Nevadí, zapůjčíme Vám náhradní! Nejste spokojeni s přístrojem, který jste si koupili? Do 30 dnů jej můžete zdarma vrátit nebo vyměnit za jiný.
Co servisní balíček obsahuje?
S každou novou tiskárnou štítků, štítkovačem nebo popisovačem bužírek zakoupeným od nás získáte:
- Nejdelší záruku na trhu. Vždy. Na popisovače bužírek a stolní tiskárny štítků záruka v délce 2 roky na vše. U štítkovačů dokonce naši exkluzivní prodlouženou 5-ti letou záruku. Plnou záruku poskytujeme jak spotřebitelům, tak firmám.
- V případě potřeby asistenci s instalací a nastavením tiskárny.
- U tiskáren nad 10.000 Kč možnost bezplatného zapůjčení náhradního přístroje v případě opravy.
- Servisní diagnostiku zdarma.
- Sníženou sazbu na servisní práce.
- Přednostní vyřízení servisního zákroku.
- Pomoc s vytvořením šablony nebo tiskového souboru.
- Doživotní aktualizaci softwaru.
- Bezplatný svoz zařízení u záručních oprav.
Nakupujte u specialistů, vyplatí se to!
Kam dál?